Oprettelse som aftalepart/leverandør
1. Oprettelse som aftalepart/leverandør
Administrering af DUPLA brugerroller, i TastSelv Erhverv, forudsætter at I som virksomhed eller myndighed er oprettet som aftalepart eller leverandør, i DUPLA.
- For at rettighedsadministrator kan administrere brugerroller første gang, skal I sende nedenstående oplysninger til os på dataudstilling@ufst.dk. Så bliver I oprettet som aftalepart/leverandør i DUPLA, hvorefter rollerne er til rådighed for rettighedsadministrator.
Som Aftalepart:
Oplys følgende information vedrørende jeres virksomhed eller myndighed:
- Navn - på jeres virksomhed eller myndighed
- CVR-nummer - på jeres virksomhed eller myndighed
- Fællesmail - til forankring af incidentkommunikation jf. skat.dk/dupla (Indsendelse af fejlbeskrivelse)
Som Leverandør:
Hvis I er leverandør hos en DUPLA aftalepart og dermed er databehandler, bedes I oplyses følgende information vedrørende jeres virksomhed:
-
- Navn - på jeres virksomhed
- CVR-nummer - på jeres virksomhed
- Fællesmail - til forankring af incidentkommunikation jf. skat.dk/dupla (Indsendelse af fejlbeskrivelse)
Når jeres oplysninger er modtaget og behandlet, kan rettighedsadministrator:
- Hos aftalepart: oprette og tildele DUPLA-relaterede roller til både systemer og medarbejdere
- Hos leverandør: oprette og tildele DUPLA-relaterede roller til aftager-systemer