Gå til indhold

Oprettelse som aftalepart/leverandør

1. Oprettelse som aftalepart/leverandør

Administrering af DUPLA brugerroller, i TastSelv Erhverv, forudsætter at I som virksomhed eller myndighed er oprettet som aftalepart eller leverandør, i DUPLA.

  • For at rettighedsadministrator kan administrere brugerroller første gang, skal I sende nedenstående oplysninger til os på dataudstilling@ufst.dk. Så bliver I oprettet som aftalepart/leverandør i DUPLA, hvorefter rollerne er til rådighed for rettighedsadministrator.

Som Aftalepart:

Oplys følgende information vedrørende jeres virksomhed eller myndighed:

  • Navn - på jeres virksomhed eller myndighed
  • CVR-nummer - på jeres virksomhed eller myndighed
  • Fællesmail - til forankring af incidentkommunikation jf. skat.dk/dupla (Indsendelse af fejlbeskrivelse)

Som Leverandør:

Hvis I er leverandør hos en DUPLA aftalepart og dermed er databehandler, bedes I oplyses følgende information vedrørende jeres virksomhed:

    • Navn - på jeres virksomhed
    • CVR-nummer - på jeres virksomhed
    • Fællesmail - til forankring af incidentkommunikation jf. skat.dk/dupla (Indsendelse af fejlbeskrivelse)

 

Når jeres oplysninger er modtaget og behandlet, kan rettighedsadministrator:

  • Hos aftalepart: oprette og tildele DUPLA-relaterede roller til både systemer og medarbejdere
  • Hos leverandør: oprette og tildele DUPLA-relaterede roller til aftager-systemer