Gå til indhold

Aftag data fra DUPLA

Som ny dataaftager hos DUPLA skal du igennem 4 hovedtrin førend du succesfuldt kan aftage data.

 

  1. Adgang til DUPLA aftalemodul - For at kunne logge ind i DUPLAs aftalemodul, med de nødvendige rettigheder, skal jeres organisation være oprettet som aftalepart og relevante medarbejdere skal have tildelt de rette DUPLA brugerroller, som beskrevet her.
  2. Identificering af databehov - Herefter kan I gå i gang med at identificere jeres databehov. Vores Servicekatalog er en oversigt over alle tilgængelig services og de data de udstiller. Servicekataloget er offentlig tilgængeligt.
  3. Anmod om en dataudvekslingsaftale - Når I ved hvilke data i har behov for, samt hvilken lovhjemmel I har til at aftage data, kan I ansøge om en dataudvekslingsaftale. Vi differentierer mellem to typer - en testaftale og en produktionsaftale.
  4. Systemintegration til DUPLA - For endeligt at kunne aftage data skal jeres tekniske medarbejdere tilslutte jeres system til DUPLA. Dette gøres ved et request til Billetautomaten, med jeres OCES3 certifikat.